Isnin, 11 Januari 2010

cinema..wet mara..carrefour.. :)

khidupn ri nie bermule dgn g klas math..punyela mls nk g..p sbb an encik hamdan da dtg msuk jela..huhuhu,..
then aku dpt thu yg wet mara da kua..agk best r an p yg pling best bile boy aku thu,,dlm pale otak dye mst da pk bkn2..hahahaha..no!no!..wet tu nk bg fmily ye cyg...
n for him?aku blnje dye tgk wayang..movie yg sgt besst "old dgs"..da lme x spend time ngn dye tgk movie..
ngn fes time nye pkai bju kebaya g tgk movie..hahahaha
owg msti pndang pelik p dye tu nk sgt tgk..ikot kan je la..
huhuhuu
then abes movie kami g cr4..ingt nk bli brg aku je p rupenye dye nye brg ag byk..tp aku nye g mhl...pelik...ckit p mahl..huhuhu...
best spend time ngn dye..mlm nie x kua..stdy je..assgnment mlambak..,td g mam nsi ayam..mmg sdp!p msin..lg la sdp an..
dye punye mrh la..huhuhu..dye ltknye sup kat ayam...da x masin :( ..sdey..
p sbb syg an..ikot kan jela..huhuhu..
lastly..the best day happen today!!
cyg b!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.