Rabu, 14 April 2010

HEPY BIRTHDAY SYG!

Tepat 12 mlm aku call dye n wish bfday dye..
da tue da dyee..
hahahha..
HEPY BFDAY SYG!

HAFIZAN NAWAWI - 22 thun..
smoge panjang umo,murah rezeki,dipercepatkan jodoh,dipelihara oleh Allah..n sentiase tabah dlm mghadapi segala ujian...
ptg d kami gduh sbb de perselisihan faham...
n aku da pk da..
cmne nk clbrate mlm nie an..
then aku ter fikir..
aku bli kek n bia kwn2 dye smbut bfday dye..
n last it work..
aku bgabung ngn kwn dye nk kna kan dye..
heheheh..
terkantoi gak aku jmpe kwn dye..
msam giler mke dye pastu..
n at last dye sedar yg aku jmpe kwn dye smata2 sbb nk knakan dye..
n for his birthday..
aku thu dye hepy sgt2 td!
n smoge kgmbiraan dye berterusan..
;)
hepy birthday bdx senget!!!
syg kamooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.