Isnin, 1 Mac 2010

hepy sunday..

seronok giler smlm..xthu npe..
myb sbb smlm asyik ngn dye je kot..
pas lpak cherating ( kononnye nk mndy pantai p x jd sbb pnas :) )
kami g tc..sbb nk cas laptop..
smata2 sbb dye nk maen cs..layan an je r,,
dpt gak kfc an..then dye pon bkk la wc aku..
da x de keje kami wat nie.. ;)

nga mam kfc nie..huhuhhu..
sdp..dye aja aku mkn cara yg aku x pnh wat.hahahha
but srry dear,,,i xkan ikot k..hahahha



konon2 sgan dpn camera..padahal dye pling beria skali..smpai aku kat sblh pon dye lupe..
dye ske ckp cmni..
mama mu mne?then aku slalu gak jwb..mama mu r..huhuhu
tu r ayat kami..
then mlm tue lpak kdai mam..
kami men snake game..sbb an aku cbr dye siang mlm dye asyik men game tue je..
smpai aku plak yg kna drive..best an..hahaha


so,,ini lah kami yg giler kamera..
ayien & fizan...
cyg lbey r!!!
daaa,,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.