Selasa, 30 Mac 2010

the best weekend i hve!

starting ngn ovr9 wif rakan2 ku skalian..
ter sangat la seronok!
mlm tue we hve dinner together n as usual aku mkn char kuew tiaw bersama fyzan ;)
n aku xpandai kopek udang..so sume aku bagi dye,,,
last2 dye mam udang aku!
siut mu fyzan...huhuhuhu..
then pg itu kami bergerak tok follow konvoi dye,,
*me wif kak ida mse dyeorg nga meeting


*mse nie kami da teramat boring!


vivac crew pahang..
n dye dilantik tok jadi marshall...
*hero ku*


reason? kete dye laju..huhuhuhuhuh
p kami yg blkg skali..
sbb nk control knderaan yg trtnggal..
teramat la seronok pabila smpai ke destinasi..
pantai batu hitam,kuantan...





even mse tue aku nmpk wajah kesakitan dye..
p dye ttp nk g...ikot kan jela..
kmi pergi mkn2 di sana..
rojak dye mmg best r~ ;)
pastu kami bergerak pusing balok,.pantai teluk cempedak,n last at the end kami stop di esplanade..
keseronokan yg teramat sgt! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.